آخرین اخبار
کد مطلب: 80267
واکنش وبلاگ نويسان به ادبيات "جهنمي" حسن روحاني
تاریخ انتشار : 1393/05/23 10:12:50
نمایش : 5529
سايت "حرف تو" به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نويس، روزانه بسته اي را تحت عنوان"گلدون وبلاگي" از وبلاگهاي برتر اين سايت تهيه و در معرض ديد شما مخاطبين قرار دهد. بر اين اساس از تمامي اصحاب رسانه خواهشمنديم در باز نشر اين بسته ما را ياري نمائيد.
به گزارشسلام لردگان،سايت "حرف تو" به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نويس، روزانه بسته اي را تحت عنوان"گلدون وبلاگي" از وبلاگهاي برتر اين سايت تهيه و در معرض ديد شما مخاطبين قرار دهد. بر اين اساس از تمامي اصحاب رسانه خواهشمنديم در باز نشر اين بسته ما را ياري نمائيد.

لازم به ذکر است يقيناً مطالب بسياري زيادي در فضاي وبلاگي کشور وجود دارد که شايسته بهترينها هستند، لذا گلچين اين مطالب به معناي ناديده گرفتن زحمات ديگر وبلاگ ها نمي‌باشد. بر اين اساس از تمامي وبلاگ نويساني که خواهان انتشار مطلبشان در اين بخش هستند خواهشمند است مطالب توليدي خود را در قسمت " ارسال مطلب" سايت حرف تو، ارسال نمايند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

ما لرزان ها، بهتر است برويم به جهنم

 

وبلاگ"مقتدر مظلوم"نوشت:

الان خوش حال ترين فرد از اعلام صدور اين حکم ضدايراني ، بعد از طرف اماراتي که با اين راي علاوه بر ميلياردها دلاربابت خسارت ، ميلياردها دلار هم گاز ايران را مفت به چنگ مي آورد . . .

شخص جناب مهدي هاشمي و ساير مسئولان وقت وزارت نفت و درگير در جريان انعقاد قرارداد فسادآلود و البته برد-برد کرسنت هستند . . .

ادامه مطلب

*************************************************

ترس ما به خاطر اکسيده شدن افکار شماست

 

وبلاگ"سياست روز"نوشت:

آقاي رئيس جمهور بزدل سياسي کسي است که بدون دليل دو سال تعطيلي انرژي هسته اي را با ذلت قبول مي کند و براي سه عدد سانتريفوژ گدائي آنگلوساکسون ها را مي کند و عاقبت هم نمي تواند با گدائي کردن اعتماد جهانخواران جهاني را به دست بياورد و در دستشوئي جواب نه را به او مي دهند.

آقاي رئيس جمهور کساني که ادعاي شجاعت سياسي دارند که نبايد سلاح زشت گويي را انتخاب کنند، بزدل سياسي که نمي تواند با امريکا در بيفتد، اتفاقا چون شجاعت سياسي دارد با آمريکا در مي افتد، و حق دارد که بترسد چرا که عده اي ساده لوح سازشکار در راس اموري هستند که زيادي مستظهر به پشتيباني دويست و چهل هزار راي از نيمه بيشتر هستند، و افکار بني صدري را از خود بروز مي دهند و علنا آمريکا را کدخدا مي نامند.

ادامه مطلب

*************************************************

آقاي رئيس جمهور جهنم اينجاست...

 

آقاي رئيس جمهور جهنم اينجاست...

وبلاگ"معبر سايبري فندرسک"نوشت:

يادش بخير در زمان انتخابات رياست جمهوري سال 92 آقاي حسن روحاني بشدت منتقد ادبيات دولت آقاي احمدي نژاد بودند و امروز ما عادت کرده ايم به برچسب هاي تازه از جناب رئيس جمهور با ادب فعلي.

رئيس جمهور محترم در تازه ترين برچسب خود به منتقدان فرمودند: يک عده به ظاهر شعار مي‌دهند ولي بزدل سياسي هستند و تا حرف مذاکره پيش مي‌آيد مي‌گويند ما مي‌لرزيم. به جهنم؛ برويد يک جاي گرم براي خود پيدا کنيد. خداوند شما را ترسو و لرزان آفريده است.

رئيس جمهور محترم راست گفته اند خب به جهنم بروريد تا نلرزيد. اما جناب رئيس جمهور جهنم آنجاست که هر ثانيه بخاطر غفلت دولت تدبير و اميد در حال لرزيدن است.

ادامه مطلب

*************************************************

کليد جهنم هديه دولت تدبير اميد براي منتقدان

 

وبلاگ"کاريکاتور حساس بشو"نوشت:

رئيس‌جمهور گفت: عده‌اي شعار سياسي مي‌دهند اما بزدل سياسي‌ هستند هروقت مذاکره مي‌شود، مي‌گويند مي‌لرزيم؛ به جهنم، برويد جاي گرم که نلرزيد?!

ادامه مطلب

*************************************************

ادبيات رئيس جمهور يک مملکت!

 

وبلاگ"طلعت آدينه"نوشت:

ديروز با يکي از طرفداران سرسخت دولت گفتگو ميکردم. بحث به سخنان چندروز پيش آقاي روحاني رسيد.

 از لحن ادبيات آقاي روحاني با مردم گفتم... طرف مقابل گفت: آقاي روحاني اين را به مردم گفت؟!!!

گفتم: لابد منتقدان دولت ، نمي تونن مردم باشن؟!

گفت: اين حرف در مقابل هشت سال ويراني و نابودي کشور و سکوت مسئولان و تخريب چهره هاي انقلابي (!!!) (منظورش رفسنجاني و موسوي و کروبي بوده) هيچ به حساب مياد... توي اين هشت سال کجا بودي فلاني که واکنش نشون بدي که الان با يه حرف احساس مسئوليت مي کني؟

ادامه مطلب

*************************************************

معناي اعتدال

 

وبلاگ"عين لام"نوشت:

رييس جمهور
به اسراييلي ها نگفت
برويد به جهنم
ولي به منتقدينش چرا!
اين يعني ناموس اعتدال.

ادامه مطلب

*************************************************

درج جمله ارزشمند دکتر روحاني در صفحه اول ياهو...

 

 

 

 

وبلاگ"تا به تا"نوشت:

حسن روحاني: عده اي شعار سياسي مي دهند اما بزدل سياسي هستند/ هر وقت مذاکرات مي شود، مي گويند مي لرزيم؛ به جهنم، برويد جاي گرم که نلرزيد/ در رأس وزارت خارجه کساني هستند که جزو برترين ديپلمات هاي جهان است

ادامه مطلب

*************************************************

چو بيد بر سر ايمان خويش ميلرزم ....

 

وبلاگ"فماذا بعد الحق الا الضلال....!"نوشت:

وقتي کلا زندگي ات تبديل بشود به شب بيداري و روز خوابي، صبح که بيدار مي شوي، با يک حالتي گرفته اي به مادر خانواده مي گويي، هوا سرده، کولر را کم کنيد.. و مادر با خنده اي مي گويد: به جهنم که مي لرزيد ... و ادامه مي دهند  که گويا  دوباره عالي مقام بازهم دهان به فحاشي گشودند و مثل هميشه بعد از تذکرات رهبري مبني بر نراندن دلسوزان انقلاب از دولت ، بازهم از سياست هاي رحماء علي الکفار و اشداءُ بينهُم استفاده نمودند ....

جناب شيخ معتدل در همايش سفرا و رؤساي نمايندگيهاي ايران گفته است : «برخي ترسوها و بزدل‌هاي سياسي اعتماد به نفس ندارند و همه را مانند خودشان گمان مي‌کنند. هر وقت مذاکرات شروع مي‌شود برخي‌ مي‌گويند ما داريم مي‌لرزيم، به جهنم، برويد و جاي گرم براي خود پيدا کنيد.»

و انگار ديشب حافظ، فکر امروز را کرده بود ...

ادامه مطلب

*************************************************

جهنم را براي دشمن بزدل بخواهيد!

 

وبلاگ"سه الف"نوشت:

جناب آقاي رييس جمهور جمهوري اسلامي ايران؛ سلام عليکم. اميداورام صرف نظر از اينکه به دنبال برچسبي کوبنده براي نويسنده ي اين متن باشيد، توجهي کوتاه به محتواي انتقاد داشته باشيد. اصولا انتقادهاي امثال من نه به جايي برمي خورد؛ نه جايگاهي داريم که تصور شود مي خواهيم جاي جناب تان را بگيريم! من هم بخشي از همين مردم ايران هستم که به دو دليل نسبت به رويکرد تحقيرآميزتان نسبت به منتقدين انتقاد دارم.

دليل اول: جناب رييس جمهور محترم تا آنجا که من درس سياست خواندم و آموختم، متداول ترين و جاري ترين روش امتياز گيري از طرف مقابل در مذاکرات سياسي روش "چماق و هويج" است! لبخند و در باغ سبز نشان دادن، در کنار تهديد و ترسيم مخاطرات شيوه اي قديمي است!

ادامه مطلب

*************************************************

خودت را کنترل کن آقاي رئيس جمهور!

 

وبلاگ"انقلاب سوم"نوشت:

آقاي رئيس جمهور!

آيا فکر مي کني با پرخاش و بددهاني مي تواني دهان منتقدان را ببندي؟

آيا معناي "اشداء علي الکفار، رحماء بينهم" را درست فهميده اي؟

آيا فکر مي کني فقط شما و تيمت مي فهميد و ديگران نمي فهمند؟

آيا فکر مي کني اگر تو بگويي روز، شب است همه بايد باور و قبول کنند؟

آيا فکر مي کني توافق ننگين سعادت آباد و ضعيف ژنو محصول کساني غير از شماست؟

آيا با اين توافق هاي قبلي همه بايد دلآرام باشند و کسي دلواپس نباشد؟

ادامه مطلب

*************************************************

3 نکته درباره اظهارات بي سابقه رييس جمهور در واکنش به منتقدان

 

وبلاگ"دست نوشته هاي يک دانشجو"نوشت:

«ما در منطق کم نمي آوريم. ما ديپلمات هاي مجربي داريم. امروز در راس وزارت خارجه افرادي هستند که جزو برترين ديپلمات هاي جهاني هستند، نه منطقه. برويد صورت مذاکرات ساليان دراز گذشته را بخوانيد.

 من از بس ديدم بعضي ها هراسان زندگي مي کنند و چون خود اعتماد به نفس ندارند، - کافر همه را به کيش خود پندارد-  ديگران را هم اين چنين مي بينند، من ناچار شدم چند مورد مذاکرات خودم را با برترين مقامات اروپايي را در کتاب هسته اي ام عينا بياورم. با اينکه عرفش اين نبود. اين کار را کردم تا بخوانند و ببينند ترسوها.

 يک عده به ظاهر شعار مي دهند اما بزدل سياسي اند. هر وقت مي خواهد مذاکره بشود يک عده مي گويند ما داريم مي لرزيم. خب به جهنم، برويد يک جاي گرم پيدا کنيد براي خودتان. چه کار کنيم ما؟ خداوند شما را ترسو و لرزان آفريده، ما چه کار کنيم؟»

ادامه مطلب

*************************************************

ترسو ها در جهنم!

 

وبلاگ"يادداشت هاي شخصي ابوالفضل اشناب"نوشت:

تن صداي رئيس جمهور خيلي بالاست. صدايش در گوشم مي پيچد. يک چند لحظه اي مکث مي کنم. رئيس جمهور گويي در يک اجتماع در فضاي باز صحبت مي کند. همزمان با صحبت هاي آقاي رئيس، متعجب به صفحه تلويزيون نگاه ميکنم.

دکتر خشمگين و پر از عصبانيت دارد از مذاکرات هسته اي مي گويد :

"از بس که ديدم بعضي‌ها در هراس زندگي مي‌کنند و  چون خود اعتماد به نفس ندارند ديگران را نيز اينگونه مي‌بينند، ناچار شدم چند مورد از مذاکرات خود با مقامات اروپايي در مذاکرات هسته‌اي را برخلاف عرف در کتاب منتشر کنم تا ترسوها بخوانند و ببينند."

ادامه مطلب

*************************************************

واکنش پسر شجاع به سخنان روحاني

 

btowxZUi0o9WxE4E

وبلاگ"عرق سرد"نوشت:

ديروز رئيس‌جمهور با انتقاد شديد از کساني که به گفته وي «مذاکره‌هراسي» را رواج مي‌دهند، اظهار کرد: يک عده به ظاهر شعار مي‌دهند ولي بزدل سياسي هستند و تا حرف مذاکره پيش مي‌آيد مي‌گويند ما مي‌لرزيم. به جهنم؛ برويد يک جاي گرم براي خود پيدا کنيد. خداوند شما را ترسو و لرزان آفريده است.

حرف هايي زده شد که من فقط گوشه از از حرف ها را اين جا درج ميکنم:

1. دربان جهنم : آقاي روحاني قرار نبود انقدر زود آدم ها را بفرستي اينجا، عجله نکن عزيز دلم!
2. سيب زميني مغازه مشت حسن: خوش به حال ما، فکر کنم قراره ما بهشتي بشيم، چون نه ميلرزيم نه دلواپسيم!
3. بزغاله هاي يکي از چوپان هاي استان سمنان: باز دوباره اين رئيس جمهور خواست از منتقدينش حرف بزنه دل ما رو کشيد وسط!

ادامه مطلب

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس